Sukces dr Iwony Lupy – Wójcik prowadzi blog Social Media Pod Lupą oraz fanpage o tej samej nazwie.

dr Iwona Lupa opublikowała dwie książki, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Jest ona twórcą strony Social Media pod Lupą zapraszamy na jej stronę.

Adiunkt w Instytucie Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego. Wykładowca w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka pracy doktorskiej pt. Potencjał marketingowy mediów społecznościowych, napisanej pod kierunkiem prof. dra hab. Romana Niestroja i dra Mariusza Kuziaka (Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), a także dwóch popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych. W dorobku naukowym autorki znajduje się także kilkadziesiąt artykułów naukowych na temat mediów społecznościowych.

Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM – jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Na szeroką skalę współpracuje ze sferą biznesową w obszarze marketingu i mediów społecznościowych. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne jako przedsiębiorca, sprzedawca, trener i szkoleniowiec. Prowadzi blog Social Media Pod Lupą  oraz fanpage o tej samej nazwie. Prywatnie miłośniczka podróży, Tatr i morza, twórczości Tolkiena oraz pisania do szuflady.